Regulamin
Regulamin
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i wpłaty zadatku.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Malinowy Potok ***.
- Rezerwacja noclegu w hotelu Malinowy Potok *** wiąże się z akceptacją owego regulaminu.
- Aktualna wersja regulaminu Hotelu jest dostępna na stronie internetowej Hotelu www.malinowypotok.pl
§2 DOBA HOTELOWA
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 następnego dnia.
- Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeśli gość nie określił inaczej.
- Życzenia przedłużania pobytu należy zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Stawka za przedłużenie pobytu wynosi 100 zł (maksymalnie do godziny 14:00).
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od 6:00 do 22:00.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowane automatycznie jako przedłużenie daty pobytu.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 6:00.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, korzystając z portali rezerwacyjnych z którymi Hotel Malinowy Potok współpracuje i telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Hotelu.
- W przypadku wcześniejszej rezerwacji noclegu hotel wymaga wpłatę zadatku w wysokości 30% procent ogólnej kwoty rezerwacji i pobytu. Termin wpłaty zadatku wynosi 3 dni od dokonania rezerwacji. W przypadku braku wpłaty zadatku, rezerwacja jest anulowana.
- W przypadku rezerwacji jednego pakietu z „OFERTY SPECJALNE” mogą obowiązywać inne zasady wpłaty zadatku jak i anulacji (zmiany) rezerwacji. Wszystkie informacje są umieszczone w odpowiedniej zakładce w danej ofercie.
- W przypadku rezerwacji „Last minute” hotel wymaga wpłatę bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% za pomocą BLIKA albo przelewu natychmiastowego.
- Po wpłacie zadatku rezerwacja zmienia status na potwierdzoną i zostaje wysłany mail potwierdzający pobyt na adres e-mailowy podany przy założeniu rezerwacji.
- Modyfikacja istniejącej rezerwacji możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z hotelem (telefoniczne lub mailowe). Zatwierdzenie bądź odrzucenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną.
- W przypadku anulacji (zmiany) rezerwacji w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu klient ma możliwość TYLKO przepisania wpłaconego zadatku
na pobyt w dowolnym terminie do końca bieżącego roku (CENA NOWEJ REZERWACJI = MINIMUM CENA POPRZEDNIEJ REZERWACJI) - Hotel zastrzega sobie prawo odwołania pobytu bez podawania przyczyny:
a) 10 dni przed jego rozpoczęciem trwającego ponad 6 dni,
b) 5 dni przed jego rozpoczęciem trwającego 2–6 dni,
c) 48 godzin przed jego rozpoczęciem pobytu trwającego krócej niż 2 dni.
Hotel jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie klienta drogą telefoniczną bądź mailowa oraz dokonać zwrotu wpłaconej kwoty. - W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 7 dni przed rozpoczęciem doby hotelowej wpłacony zadatek przepada i nie ma możliwości przeniesienia go na inny termin.
- Niepojawienie się gościa do godziny 8:00 następnej doby także skutkuje anulacją rezerwacji (dotyczy też portali rezerwacyjnych- zostanie ściągnięta opłata).
- Gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, po wyrażeniu zgody ze strony wynajmującego, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Hotel o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.
- Za niewykorzystanie w całości zarezerwowanego terminu nie ma możliwości zwrotu za nie wykorzystanie usługi – dotyczy głównie skrócenia pobytu.
- Gość będący w hotelu, który nie uiścił dopłaty za pobyt i chcący skrócić swój pobyt, zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty rezerwacji (cena pierwotna).
- Hotel zastrzega sobie prawo do zameldowania wyłącznie osób pełnoletnich (1 osoba w pokoju).
- Gość wynajmujący pokój zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji przy zameldowaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport, kartę pobytu), potwierdzającego tożsamość celem identyfikacji, a także do uzupełnienia przedstawionej przez pracownika recepcji karty meldunkowej oraz złożenia na niej podpisu.
- W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu tożsamości ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość, hotel może odmówić przyjęcia gościa do obiektu.
- Hotel może odmówić przyjęcia każdego innego Gościa, który w ocenie obsługi zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu, życiu, wizerunkowi innych Gości, pracowników oraz hotelu (marki).
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do dokonywania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobierania depozytów w wysokości całości należności za pobyt oraz ewentualnych zamówień dodatkowych. W przypadku otwarcia rachunku za usługi gastronomiczne oraz masaże podczas pobytu w hotelu, paragon fiskalny/faktura będzie wydany w recepcji hotelu po uiszczeniu płatności za usługi, najpóźniej w chwili wymeldowania.
- W przypadku chęci uzyskania FV za pobyt, w tym również za wpłacony zadatek, Gość powinien poinformować recepcję o tym fakcie przed wpłatą zadatku na konto (podczas robienia rezerwacji on-line prosimy o wprowadzenie danych do FV w miejscu do tego przeznaczonym), bądź przed dopłatą na miejscu. Zadatek będzie księgowany w dniu wpłynięcia go na konto, co wiąże się z wystawieniem paragonu bądź FV. Rozliczenie końcowe będzie na osobnej FV w dniu, w którym pobyt zostanie opłacony. Zadatek oraz końcowe rozliczenie będą wystawione na dwóch osobnych dokumentach.
- W przypadku braku zgłoszenia chęci otrzymania FV, nie będzie możliwości otrzymania owego dokumentu.
- Jeżeli nie została zgłoszona chęć uzyskania FV przed założeniem rezerwacji to istnieje możliwość uzyskania jej jedynie na dopłatę po zgłoszeniu tego pracownikowi przed płatnością.
§4 USŁUGI
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
• Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu.
• Profesjonalną i uprzejmą obsługę.
• Sprzątanie pokoju (na życzenie) i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub życzenie. - Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
• Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
• Przechowywanie bagażu.
• Wypożyczenie żelazka i deski do prasowania.
• Budzenie o wyznaczonej godzinie. - Dzieci do 3 roku życia mogą skorzystać z bezpłatnego pobytu w hotelu pod warunkiem, iż przebywając w pokoju z dorosłym opiekunem śpią na obecnym łóżku.
- Na terenie obiektu znajduje się niestrzeżony parking hotelowy, z którego Goście mogą korzystać bezpłatnie. Hotel nie prowadzi rezerwacji miejsc parkingowych.
- Korzystanie ze strefy SPA, Małpiego Gaju oraz zewnętrznych atrakcji jest możliwe po zapoznaniu się z regulaminem przy wejściu do wyżej wymienionych atrakcji.
- Na terenie obiektu znajduje się lobby bar, z którego Gość może skorzystać w godzinach otwarcia. Za zamówione usługi gastronomiczne w barze jest możliwość zapłaty gotówką albo przy wymeldowaniu na recepcji.
- Na terenie obiektu znajduje się narciarnia, z której Goście mogą korzystać bezpłatnie.
- Standardowa temperatura w pokoju mieści się w granicach 18 – 21 stopni Celsjusza.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Osoby niepełnoletnie powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania osób niepełnoletnich, nad którymi mają obowiązek sprawowania opieki.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych lub innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenie pokoju hotelowego.
- Zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego na terenie całego obiektu. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem straży pożarnej i karą pieniężną (od 5000 zł w górę). Palenie tylko w wyznaczonych miejscach zlokalizowanych na zewnątrz hotelu.
- W przypadku stwierdzenia zagrożenia pożarem, Gość powinien niezwłocznie poinformować o tym pracownika recepcji lub jakiegokolwiek pracownika hotelu.
- Opłata za zgubienie karty od pokoju wynosi 50 złotych.
- Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po jego wyjeździe za wyrządzone szkody lub w przypadku nieuregulowania przez Gościa płatności za nocleg lub inne usługi.
- Wartościowe rzeczy powinny zostać pozostawione w sejfie znajdującym się w pokoju. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy, które nie były pozostawione w sejfie.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren obiektu.
- Zabronione jest chodzenie w butach narciarskich po obiekcie oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel nie ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie czy pojazd został zaparkowany na terenie hotelowym, czy po za nim.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęciach do przechowania kosztownych oraz zagrażających bezpieczeństwu przedmiotów.
§7 RZECZY POZOSTAWIONE W HOTELU
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- Zgodnie z Kodeksem Cywilnym w przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, hotel przechowa powyższe przedmioty na okres 1 miesiąca, a po upływie tego czasu zostaną zutylizowane.
- Hotel nie przechowuje artykułów spożywczych, leków, bądź innych artykułów, które mogą ulec zniszczeniu, bądź przeterminowaniu.
§8 REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmowane są na recepcji hotelowej albo poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: biuro@malinowypotok.pl
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Wszelkie spory pomiędzy Klientem a Hotelem będą rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa polskiego przez sąd właściwy dla siedziby Anna i Jan Koźlak Spółka Cywilna.
§9 INFORMACJE O DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest Anna i Jan Koźlak Spółka Cywilna, ul. Szaflarska 69, 34-400 Nowy Targ.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu, oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawienia, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel.
- W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie w celach marketingowych dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
- Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:
· Firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienie dla gościa transportu lub przesyłki kurierskiej.
· Firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla hotelu.
· Firmom świadczącym obsługę prawną.
· Firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu. W przypadku potwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). - Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych jest możliwy za pomocą wysłania wiadomości mailowej na adres e-mail biuro@malinowypotok.pl .
- W hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 7 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.